Example Site Message: Click to Edit/Replace Text

Hours of Operation: Mon - Fri 8:00am - 8:00pm

QUIENES SOMOS / WHO WE ARE

FUNDACION ROMERO ARRANZ HA SIDO FUNDADA POR:

DR. HUGO FERNANDO ROMERO

Nacido en Buenos Aires, en 1951, abogado y empresario dedicado desde 1978 al comercio internacional y la reinserción de procesos industriales dentro de la economía. Asimismo se dedica, desde hace más de dos décadas, a la gestión cultural promoviendo exposiciones y publicaciones de artistas visuales y de performance.

Born in Buenos Aires in 1951, a lawyer and businessman dedicated since 1978 to international trade and the reintegration of industrial processes into the international economy. He has also been dedicated, for more than two decades, to cultural management promoting exhibitions and publications of visual and performance artists.

PROF. DRA. CRISTINA TERESA ARRANZ

Docente e investigadora científica, es Decana de la Facultad de Farmacia y Bioquímica de la UNIVERSIDAD DE BUENOS AIRES. La Dra Arranz es asimismo Profesora Titular de la catedra de Fisiología de esa casa de estudios y directiva de la Sociedad Argentina de Hipertensión Arterial .

Professor and scientific researcher, she is Dean of the Faculty of Pharmacy and Biochemistry of the UNIVERSITY OF BUENOS AIRES. Dr. Arranz is also Associate Professor of the Chair of Physiology at this university and director of the Argentine Society of Arterial Hypertension.

GERENTE/ MANAGER

DRA. EMILIA ROMERO

Abogada, Magister en Derecho ambiental de la Universidad Complutense de madrid, España, consultora en sustentabilidad y ODS.

Lawyer, Magister in Environmental Law from the Complutense University of Madrid, Spain, consultant in sustainability and ODS.